Considerations To Know About دوره جامع کرم‌ سازی و فرمولاسیون کرم های تخصصی

Wiki Article

دوره آموزش خودآرایی شامل آموزش براشینگ مو و آموزش میکاپ با توجه به مدل مو و صورت خود هنرجو است و پس از پایان این دوره هنرجو می آموزد که چگونه موهای خود را براشینگ کند و با توجه به فرم صورت اش، خود را آرایش کند. در صورتی که در دوره آموزش گریم و میکاپ تمام مباحث آرایش صورت از آموزش پاکسازی پوست تا آموزش گریم حرفه ای با جدید ترین متد ها و ابزارهای تخصصی میکاپ آموزش داده می شود و هنرجویان پس از پایان این دوره می توانند در آرایشگاه ها مشغول به کار شوند.

برنامه‌های آموزشی گسترده: آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی دارای برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای است که شامل دوره‌های مختلف از آرایش مبتدی تا پیشرفته، آرایش عروس، کاشت مژه و ابرو و تکنیک‌های ترمیم پوست می‌شود.

معرفی برندهای درجه یک جهانی و سبک کارکردن با محصولات پاکسازی پوست و آماده سازی انواع پوست و برطرف کردن عیوب پوست قبل از میکاپ آشنایی با انواع زیرسازها آشنایی با اعضای چهره و فرمول های پرکاربرد برای متعادل سازی انواع چهره ها (گریم انواع گونه، انواع بینی، پیشانی، لب، فک، غبغب) آموزش تکنیک فید و قلم زنی آموزش تکنیک سایه ها ( لایت - کات کریس - عربی -بادیگاردی- گلامور- خطی وکروم - درشت کردن چشم .

همچنین از قیچی برای مرتب کردن و یکدست کردن ابرو خود میتوانید استفاده کنید تا جلوه ی زیباتری داشته باشید. آموزش کشیدن ابرو کار بسیار ساده ایی است فقط نیازمند تمرین و تکرار است.

اگر کیفیت کار خوب باشه به مرور شناخته میشید و پیشرفت می کنید.

شما در ابتدا باید زیر نظر یک استاد مجرب، دوره آموزش اکستنشن مژه و دوره آموزش لیفت و لمینت مژه را مرحله به مرحله بیاموزید. اگر میخواهید روند یادگیری شما سریع تر باشد، باید تمرین زیادی داشته باشید.

 در این دوره نیز همچون سایر دوره ها، مفاهیم و حدود مجاز با بهره گیری و تطبیق اطلاعات از استاندارد های اروپا و آمریکا، تعیین شده است.

چطور وارد بازار کار پاکسازی پوست صورت و میکرونیدلینگ بشویم؟

استفاده از کرم پودر: با استفاده از یک کرم پودر مناسب با رنگ پوست خود، پوستتان را عالی تر گواهینامه فرمولاسیون آرایشی از اینکه پوستتان رو بدون گریم رویایی و رنگین کمانی کنید.

از طرفی لیفت و لمینت مژه علاوه بر زیبا نشان دادن حالت مژه، باعث تقویت مژه ها نیز می شود. پس این رشته همیشه طرفداران خودش را دارد. حدود ۳ هفته بعد از اکستنشن مژه، مشتریان شما نیاز به ترمیم خواهند داشت و این مساله باعث می شود به صورت پیوسته درآمد کسب کنید.

شستشو صورت: در ابتدا پوست صورت باید تمیز شود. با استفاده از یک محصول تمیز کننده ملایم به پوست دقت کرده و با آبِ سرد پوست را بشویید. بعد از خشک کردن پوست، مرحله بعد را روی پوست انجام دهید.

از هر گونه اصلاح، اپیلاسیون یا لایه‌برداری قبل از درمان خودداری کنند.

بعد از یادگیری و گذراندن دوره آموزش میکروپیگمنتیشن، استمرار در تمرین بسیار مهم است. بعد از کسب مهارت های لازم به راحتی می توانید وارد بازار کار این رشته بشوید.

پوست خود را به طور کامل تمیز کنید و از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوستتان آماده آرایش شود.

Report this wiki page